1 Ağustos 2013 Perşembe

Warrock Hack İndir 01.08.2013 [ Darkwhiteness D3D Public ]

Merhaba Arkdaşlar uzun bi aradan sonra yeniden sizlerleyim. Uzun zamandır bu oyunu oynamadım.Forumda gezinıyordum baktımki hack sıkıntısı var hemencik bi kaç dakikamı ayırıp 1 tane dll yapayım dedim. Hack sorunsuz çalışmaktadır.Zaten ss lerde belli.Beni tanıyan arkadaşlar bilir hacklerimin çalıştıgını.

Ayrıca bir hatırlatma yapmakta fayda var. Warrock hillelerinin hepsine trojan görünür nedeni dll nin packlenmesi. Yani kodların çalınmaması için bir güvenlik prosödürü.Bu trojanlar zararsızdır. Tabi hepsi için söylemiyorum. Güvendiiniz kişilerden indirmenizde fayda var. İyi Oyunlar.


Not: Test amaçlı yapaılmıştır. Çalıştıramayan , hata alan arkadaşlar konu altına yorumlarını yazabilirler.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder