12 Ağustos 2012 Pazar

Warrock Hesap Birleştirme [Resimli Anlatım]

Evet arkadaşlar bildiğiniz gibi önceden GamersFirst'ün elinde olan Warrock 29 Mayıs 2012 tarihinden itibaren Nexon'a geçmiş bulunmaktadır.Şimdi sizlere GamersFirst hesabınızın Nexon hesabınızla nasıl birleştireceğinizi resimli olarak anlatacağım.

Adım 1: Nexon Resmi Warrock sitesine giriyoruz. Karşımıza çıkan penceredeki "Taşınmaya başlayın." butonuna basıyoruz.

Resmi ekleyen


Adım 2: çıkan pencerede GamersFirst sekmesine tıklıyoruz ve Kullanıcı adı & Şifremizi girdikten sonra Giriş'e basıyoruz.
Not: Burada GamersFirst hesabınızla giriş yapıyorsunuz.

Resmi ekleyen


Adım 3: Karşımıza çıkan şartnameyi kabul edip devam ediyoruz.


Resmi ekleyen


Adım 4: önceden almış olduğunuz Nexon hesabınız varsa "Link Account" yazısına tıklıyoruz. Eğer yoksa "Create Account" yazısına tıklıyoruz.


Resmi ekleyen


Adım 5: Karşımıza çıkan kayıt formunu doldurup "Bitti"ye tıklıyoruz.[Create Account'a tıklayanlar için geçerlidir.]


Resmi ekleyen


Adım 6: Son olarak Warrock Websitesine Gidiniz. Butonuna tıklıyoruz.Taşıma işleminiz başarıyla gerçekleşmiştir.


Resmi ekleyen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder