5 Ağustos 2012 Pazar

WolfTeam Sarı Kırmızı WallHack Hilesi 05 Ağustos 2012




WolfTeam Sarı Kırmızı WallHack Hilesi 20 Temmuz 2012

WolfTeam Sarı Kırmızı WallHack Hilesi 05 Ağustos 2012

Merhaba Arkadaşlar wolfteamde şu an sorunsuz olarak çalışan wallhack hilesi yukarıdaki ekran görüntüsü bana aittir yarım saatten fazlada oyunda kaldım herhangi bir sıkıntı çıkartmadı windows 7 de 64 bitte denedim diğer işletim sistemlerindede çalışır
WolfTeam Sarı Kırmızı WallHack Hilesi Özellikleri:
Duvar arkasındaki düşmanlarınızı görmenizi sağlar
WolfTeam Sarı Kırmızı WallHack Hilesi Kullanımı:
Dosyayı indirin
indirdikten sonra rardan çıkartın
dosya içindeki d3d9.dll dosyasını wolfteamin kurulu olduğu klosör içine atın
oyuna girin oyuna girdikten sonra klawyenizin sağ tuş grubundan (Numlock) 1 tuşuna basın
iyi eğlenceler
Dosya içinde herhangi bir exe yada virüs bulaştırabilecek program yoktur tarama sonucunda görünün virüsler tamamen kodlamadan kaynaklıdır virüs deildir kullanmak istemeyeni zorlamıyoz saçma yorumları zaten onaylamıyorum ben burda o kadar yazıyorum adam geliyor heh virüs var hadi başla malca yorumlara yani lafın kısacası kimse boş yere bu kadar açıklama ardından saçma yorumlar yapmasın

1 yorum: